De plannen van Air France om A320's en A321's te vernieuwen zijn in volle gang, maar er wordt geen spoed achter gezet.

Air France blijft zich inzetten voor de modernisering van haar Europa-vloot. Er moeten echter nog belangrijke beslissingen genomen worden met betrekking tot de oudere Airbus A320's en A321's. Dit gaf topman Ben Smith aan tijdens een gesprek met Luchtvaartnieuws na de eerste aankomst van de A321neo voor KLM op Schiphol op dinsdag.

Er zijn nog verdere plannen op komst voor Air France omtrent de vernieuwing van haar Europa-vloot. De oudere Airbus toestellen, namelijk de A320's en A321's, vormen hierin een belangrijk aspect. Ben Smith, de CEO van de maatschappij, verklaarde dit na de aankomst van de eerste A321neo voor KLM op Schiphol tijdens een interview met Luchtvaartnieuws op dinsdag.

Terwijl de modernisering van de Europa-vloot voortduurt, heeft Air France nog enkele uitdagingen te overwinnen. Zo moet er nog een belangrijke beslissing gemaakt worden over wat er zal gebeuren met de oudere Airbus A320's en A321's. Dit werd duidelijk uit de woorden van topman Ben Smith tijdens een gesprek met Luchtvaartnieuws na de eerste landing van de A321neo voor KLM op Schiphol op dinsdag.

Air France blijft zich inzetten voor de verbetering van haar Europa-vloot. Er resten echter nog enkele belangrijke keuzes omtrent de oudere Airbus A320's en A321's. Dit liet CEO Ben Smith weten tijdens een onderhoud met Luchtvaartnieuws na de ontvangst van de eerste A321neo voor KLM op Schiphol op dinsdag.

De modernisering van de Europa-vloot bij Air France is nog volop aan de gang. Desondanks moet er nog besloten worden wat er zal gebeuren met de oudere toestellen, namelijk de Airbus A320's en A321's. Dit werd aangegeven door topman Ben Smith tijdens een interview met Luchtvaartnieuws na de aankomst van de eerste A321neo voor KLM op Schiphol op dinsdag.

Terug naar Nieuws